Łukasz Malinowski
W ciągu dwóch tygodni, 95 emisji spotów URE obejrzało 15 388 100 widzów programów TVP 1, TVP 2, TVP Info oraz TVP Sport.
Emisja rozpoczęła się 17 czerwca na antenach Telewizji Polskiej i stanowiła element „Kampanii edukacyjno-informacyjnej promującej efektywne i oszczędne gospodarowanie energią z pożytkiem dla środowiska naturalnego oraz budżetów domowych”. Kampania została sfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
W ramach kampanii część emisji spotu wyemitowano tuż przed spotkaniami rozgrywek piłkarskich mistrzostw Europy. Obejrzało je 4 miliony widzów. W tym czasie „klikalność” strony internetowej URE dedykowanej zmianie sprzedawcy energii, zwiększyła się 10 - krotnie. W godzinie emisji spotów stronę odwiedzało nawet 3 tysiące internautów. Spot emitowano w godzinach największej oglądalności.
Hasło kampanii nawiązuje do dwóch celów regulatora: promowania efektywności energetycznej i inteligentnych technologii w energetyce, które wspierają ochronę środowiska.